Behöver film

Otroligt hur segt det går att ladda ner film för mig. Förr tog det 20 minuter, nu tar de flera timmar (farsan böt bredband). I snitt 3 timmar skulle jag tro att det tar, ganska osoft va? Funderar nästan på att börja hyra film istället. Särskilt när de inte är ovanligt att jag får ladda ner i 6 timmar då och då.

Kände därför för att gå på bio idag, se Super 8. Men ingen orkade eller hade pengar till det. Och min plånbok börjar också bli tom. En bio har jag råd med, eller ganska många fler, men de ska ju räcka hela månaden. Och de ryktas om att man får studiebidraget den här månaden också, de skulle vara ganska lägligt. Sen får jag ju lön också, sånt är alltid kul.

Nu väntar jag på att The Adjustment Bureau ska bli nedladdad. Bara 4h 9min kvar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0