Kaffe

Gillar ni kaffe?
Soft.
Gillar ni inte kaffe?

De gjorde inte jag heller förut. Sen lärde jag mig att dricka det. Vill ni ha tips på hur man börjar dricka kaffe? Klart ni vill.

1. Häll inte i någon mjölk för att lära dig dricka kaffe. Spä inte ut för fan. Då slutar du aldrig och blir en sån där jävel som har mjölk i kaffet.
2. Lägg inte i några sockerbitar, jag gjorde de en gång för ett par år sen, det blir sjukt äckligt.

Gör såhär istället, ät chocklad och drick kaffe till de. Typ två rader Marabou tillsammans med kaffe, jävlar i min lilla låda vad de rinner ner då. Eller varför inte toblerone - jag gick från att inte tycka om kaffe till att med hjälp av en toblerone få ner 6 koppar kaffe utan att märka det.

Man blir pigg och det sätter igång magen, bara soft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0