Ungdomsgården WC

Egentligen slutade jag 12.20 idag, men eftersom jag hade ett utvecklingssamtal 13.40 fick jag stanna kvar i skolan. Eftersom vi endast har drygt två timmars skola på fredagar åt jag ingen lunch, inget mer än en baugette och en proteindrink. Ja, jag fick vänta nära på en-och-en-halv timme för att ha ett tio minuters samtal. Men efter det åkte jag till gymmet.
.
Nytt skolschema som sagt, kan nu träna fyra dagar i veckan. Men eftersom mitt gymschema jag själv gjort är tillverkat för tre dagar blev jag helt ställd till vad fan jag skulle göra där idag. Men de blev i princip ett bröst och magpass, med en massa snack vilor inkluderat.
.
Det var nämligen så att det var en jävla massa bekantskaper där idag. Pontus, som jag likväl som igår träffade i omklädningsrummet då han avslutat sitt pass och skulle hem. Men sedan även Carl, Sköld, Tillaeus, Axel, Tobbe och Matte. Japp, mr.Extremt Biff himself, har han äntligen lämnat GBC? Man kan ju hoppas. Dem var där och provtränade, vilket inte var första gången, men första gången jag stötte på dem där. Sjukt mycket folk man känner där nu. Jag gillar't.
Lite stjärtryttar (sjukt bra ord från Solsidan)-varning bara på att fyra av dem solade efter passet. Men jag skall ju inte sticka under stolen med att jag faktiskt solat där två gånger själv, men ändå.

Kommentarer
Postat av: Matte

Åker till WC ibland för att klaga lite och påpeka att GBB faktiskt inte är så mycket sämre, om man bortser från gratis-kaffet samt det fräscha duscharna (som man kan justera varmvattnet på, lyx) Hehe ;)

2011-01-22 @ 00:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0