El Maco Fiesta

En av de första sakerna jag upptäckte på nätet när jag kommit hem från Kanarieöarna var att det äntligen är El Maco Fiesta. Med andra ord serveras El Maco Grande hela månaden på McDonald's, därför gick vi självklart dit idag för att inviga. Jag finner köttet smaka extra gott på denna burgare jämfört med BigMac, smakar enligt mig som köttet från BK. Och såsen... Grillkryddade pommes frites. Det är något extra. Jag undrar hur mycket pengar dem drar in denna månaden på donken, det måste stiga ganska mycket i intäkter alltså. Varenda en tog ju El Maco nästan. Dem tjänar ju antagligen på att endast ha den under en begränsad tid varje år, till alla andra än deras förlust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0