Fylla en burk bearnaise med specialsås!


Jag åt nyss middag. Ett ganska märkligt samtal ägde rum, det var ganska kul. Så ni får ta del av det. Det börjar med att Joel frågar om han kan få läsken. Jag sjunger "vill du ha Coca-zero eller Trocadero!!?"

Det är då här pappa lägger första kommentaren, han säger "men vad fan Robert, har du druckit?"

Jag tittar förvirrat på honom.

Han kör på vidare och säger "De verkar som att du är hög, har du tagit några piller, haha?"
"Nej, men jag har legat hela dagen i sängen och har nu en massa överenergi", svarar jag glatt.
"Jaså, hur många gånger har du wankat då? Tre?"
"Nu gick du över gränsen".

Men det tycker inte han, utan fortstätter "Håller du på att fylla en bearnaise-burk för att ge till Joel i födelsedagspresent?"

Jag skrattar.

"Här, varsågod, bea! Du bör söta den dock, den kanske är lite salt" skrattar han.

Mamma får förklara får Joel vad pappa menar då Joel frågar oförstående.

"Hahah, du är sjuk" säger jag.
"Ja, det är jag, det måste man vara för att klara sig här hemma".

Alla vid matbordet skrattar nu.

Han avslutar det hela med att säga "Förresten gjorde jag så när jag var liten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0