Julhelgen och bulkmage

Julen spenderades hos mina kusiner med min farmor, vi körde hela julköret, så klart. Jag älskar ju julen, vilket i alla fall folk på twitter märkt. Julskinka, julmusik, julbord, julgodis, Kalle Anka, Kan du vissla Johanna och allt det där. Avslutade kvällen med att bada bubbelpool, sen sov vi över hos dem.

Juldagen var lika mysig den, filmer, god mat och en massa gott. "Han är inne i någon slags byggarfas" förklarade pappa för min faster och farmor när jag satt och tröck i mig mat utan att sluta. Men ändå står vågen på 78kg. Ska det vara så jävla svårt? Har skjutit upp gränsen till nyår, efter det får det fan vara slut med bulken, även om jag inte lyckats med 80kg. Hoppas jag klarar det dock, har ju hållt på sen augusti nu liksom.

Pallar inte gå runt med bulkmage längre, mina föräldrar påpekar det dagligen. "Har du känt hur mjuk han har blivit?" "Nej, men jag ser. Har sett det ett tag nu!".

Här har ni en illustrerande bild på vad fan en bulkmage är, Tom Hardy i Bronson. Inte för att jag alls är lika biffig som han var då, utan snarare:


Kommentarer
Postat av: Fatma

Vad tycker du om säsong 6 av Dexter? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0