Hard, sharp, work work!

Egentligen skulle klassen på stadsvandring idag (någonting jag faktiskt sett fram emot) men läraren var sjuk så vi blev lediga. Men jag var inte ledig. Nej jag, Erik, Wille och Mange hade då jobb att göra istället. Vi skulle sätta ihop en massa IKEA-möbler på Eriks jobb som bytt lokal och höll på från 9.30-18.45.

Nu är jag proffs på att sätta ihop IKEA-hyllan Effektiv om man säger så. Bra kunskap inför den dagen man flyttar hemifrån kanske? Ja, kanske. Men det var slitsamt. Jag rev upp kartongerna som hyllorna låg i och detta innebar en del papercuts. En jävla massa papercuts om jag ska vara ärlig, har estimerat det till 18 stycken.

Syns ungefär lika bra som Jonah Mowrys ärr i "What's going on..." men i alla fall, ni kan föreställa er.


Kommentarer
Postat av: Cccc

Liknelsen = touché!

2011-12-21 @ 00:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0