Det spricker

Kommer ni ihåg i februari när jag fuckade upp mitt ansikte? Alltså när jag skulle bära ner en fet högtalare till Toms bil och gick ner för hans tre trappsteg, tre väldigt hala trappsteg, ramlade och räddade högtalaren genom att fånga den med mitt ansikte?


I alla fall. Då sprack läppen både på utsidan som ni kan se på första bilden, men även på insidan som ni kan se på den här bilden. Fräscht, visst?


Hacket på utsidan läkte snabbt och är nu ett obetydligt ärr som man bara ser om man letar efter det. Men på insidan däremot, det läkte inte snabbt ska ni veta. Di faktum är att det fortfarande är ett sår där. Varje morgon när jag ska äta frukost och gapar så spricker det alltid. Det har alltså varit ett jävla litet hack där sen februari.
10 månaders sår. Skönt.


Kommentarer
Postat av: Pauline

aj :s

2012-01-04 @ 20:49:44
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0