Motivation till att träna

Nu är jag igång igen. 3 set på allting.

Bröst
-Bänkpress 6 reps 70kg
-Hantelpress 45% 7 reps 23,5kg
-Bröstpress incline m. rep 42kg
Triceps
-Dips 10 reps 10kg
-Pulldown m. rep 10 reps 42kg
-Pulldown m. stång 10 reps 50kg
Mage
-Evil Wheel 8 st
-HFMP
-Benlyft

Nu är de det här med motivationen. Min lilla jävla lillebror som inte fyller 16 år förrän i februari nästa år ska nu få börja gymma på WorldClass. Farsan köpte kort till honom idag. De handlar tydligen mest om mognad, dem vill inte ha massa P12:or som springer runt och leker (som ett annat "gym" som börjar på G..).

Grejen är att den att den "lilla jäveln" har vuxit om mig. Han är en-två centimeter längre än mig. Och jag väger endast tre kilo mer än honom. Jag har i och försig en helt annan styrka än honom, men ser inte speciellt mycket större ut. Så om två veckor börjar fan bulken. Eller kanske redan i morgon? Nu ska jag kötta mig upp till 80 kg. En ökning på 8 kilo alltså.

Fyfan. Åt nyss kyckling med kyckling till middag. "Now I'm gonna go and do pushups in the kitchen".

Förra sommarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0