Powerbox

...Avklarat för dagen. Soft! Det var däremot så jävla många som gick på passet att det inte fick plats att köra massa rusher, så det blev inte superjobbigt. Det var väldigt skönt för jag var så jävla trött innan. Försökte sova på bussen men en viss Pilliam satt och tröck in papper i min mun.

På tal om irriterande jävlar
Inom dem senaste dagarna har min brorsa retat upp mig något ordentligt.
Han har:
• 2 gånger tagit cykeln jag ställt vid cykelstället, så jag behövt gå hem.
• 2 dagar i rad då jag ställt alarmet på 8.10 kommit in vid 6.35 och börjar gnälla om vart hans byxor är.
• Ändrat höjden på chin stången så den är i huvudhöjd när man skall gå in i datarummet. Näshöjd. Pang i morse.

Det känns som att det bara behövs någon liten grej till innan jag flippar ur. 
Återkommer om detta.

Kommentarer
Postat av: willé

haha, de va därför du dampa när jag stoppa in pappret i munnen på dig=)

2010-09-21 @ 23:08:09
Postat av: Hubbe

Kanske.



Men nää.. Mitt flipp mot brorsan snackar jag om, och det har inte inträffat än (;

2010-09-21 @ 23:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0