FOJO och WC


Den här videon har inget med resten av inlägget att göra, men klippet är så jävla skönt om man liksom vet vart det kommer ifrån.


God eftermiddag till er på denna fredag!
Jag missade bussen i morse så hann inte till lektionen jag skulle gå på, och cyklade då hem igen. Men sen några timmar senare fick jag reda på att det fanns en annan matte lektion jag kunde gå på. Så där satt jag sen på eftermiddagen och räknade matematik med Välme. Japp, jag gick på Fojos lektion. Helt vild lärare hade dem btw!

Välme hade tydligen lurat deras lärare ett tag att han och Hintze var ihop, men berättade idag att dem nu gjort slut. Läraren köpte det och tyckte det var tråkigt, och undrade varför. Men sen när Välme berättade att han bara skämtat jämt när han sagt att dem var ihop sa läraren att han anat det. "För dem inte hade samma personlighet" sa han, och det hade inget att göra med hur snygg man var sa han, om personligheterna inte passar ihop funkar det inte. Han tyckte att Välme hade en personlighet som en envis aktivist medans Hintze mest brydde sig om vilket balsam som var bäst för håret. Haha, jävla skön klass.


Sen åkte jag till WC och pumpade. Rygg/axlar-passet som jag inte kört på länge! Orkar inte rabbla upp allt jag gjorde för ärligt talat vet jag typ bara vad hälften av övningarna hette, och jag orkar inte leta fram namnen på resten. Men de essentiella var latsdrag, rodd och en axelpress med skivstång.


*WC och pumpade... skön misstolkning det kan bli om man inte har en janne om att det är förkortning för gymmet World Class.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0