Att kommentera

"Känns ju sjuk värdelöst om man skriver ett inlägg och ingen kommenterar, det är fan inte ett gott betyg". - Matte
.
Mitt inlägg jag skrev igår om att vara sjuk och träna var ju ganska dumt (dock står jag fortfarande för allt jag skrev) men även fast det var provocerande så kommenterade bara Mr.W.
Som citat ovan säger, så känns det skumt att typ 40 personer läser något men inte orkar droppa en kommentar om det. Här sitter man och skriver dumma saker liksom, då ska ju man få lite respons på det. Det är soft att se att någon skrivit tillbaka så man har något att läsa liksom. Respons är respons. Bra som dålig. Men någonting i alla fall.
.
Nu vet ni hur jag känner, på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0