Tjejer och facebook

Jag har stött på ett knasigt fenomen på Facebook.
När någon tjej lägger upp en bild får dem kommentarer av sina tjejkompisar, alltid minst en som skriver "shit vad söt" eller "snygg" och så vidare, ni förstår nog vad jag menar.
.
Och istället för att säga "Tack som fan!" eller något ska dem också alltid skriva "Meh, har du sätt dig själv i spegeln då, jävla snygging". Sånt här ser jag fan ofta alltså och det irriterar mig.
.
Vet inte varför men. Kanske för att jag alltid läser allting på datorn med olika röster i huvudet. Om jag känner någon som skriver något låter den personens röst i huvudet när jag läser detta. Så vissa känns alltid osäriösa, fejk eller annat. Jävligt märkligt kanske. Eller?.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0