Mölnvik med Farsan

Vaknar upp, ser på ett avsnitt av The O.C. innan farsan säger åt mig att det är dags att äta frukost, för vi ska träna. Så jag slänger i mig havregrynsgröt och sen bär det av till Worldclass. Länge sen jag gymmade, så de var skönt som fan. Sen gick vi in på Intersport och köpte ett par badbyxor till honom.

Movin on' till Jula, Rusta och Brisak för att leta efter stolar, men det hittade vi inte. Så vi drog till Bangkok och åt lunch, gött. Sen knallade vi in på Willys och handlade lite, bland annat jordgubbar och glass som de blir till efterätt idag, och så ska jag laga middagen. Soft.

Nu é ni uppdaterade, händer det nåt ikväll eller? Sms:a isåfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0