Ljudlös suger kuk

Fan vad jag hatar när folk har ljudlös på sina mobiler. På min mobil behöver man bara hålla in * så går det på av, men på andras mobiler måste man in och fiffla så dem orkar inte ta på ljudet när dem väl tagit på ljudlös. Detta lackar jag på.

Särskilt när min bror har ljudlös på, på sommarlovet? Och jag har bestämt med honom att vi ska hoppa från Strömmabron kl.04 på natten och han sedan inte svarar när jag ringer klockan 04...

Jag hade alltså suttit uppe och väntat tills klockan 4 för att hoppa och så svarar inte det aset. Detta var ganska irriterande då jag inte somnade förrän 04.30. Och skulle gå upp 08.10 för att vi skulle dra till Utö...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste varit jobbigt

2010-07-08 @ 23:17:00
Postat av: Anonym

Japp, har varit trött och seg nu i 2 dagar...

2010-07-09 @ 11:01:07
Postat av: Anonym

mr. seriös

2010-07-10 @ 04:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0