Dum dag

Klockan 12 åker jag med farsan ner till Strömmabron och går till en naprapat vi känner, och eftersom jag har feber vill hon inte hålla på med ryggen men fixar åtminstonde så jag inte är så sne. (Det skiljde tydligen 5 cm mellan skulderbladen).

Sedan åkte vi till Skärgårdsakuten men fick där rådet att åka till Nacka Akuten. Innan vi gjorde det tog vi varsin pizza i Gustavsbergs hamnen och tog det lugnt. Sedan åkte vi och köpte hostmedicin på vägen till Nacka. Men väl i Nacka så blev det ingen röntgen (som var anledningen till att vi åkte dit) utan han kollade bara på ryggen, frågade om jag hade självmordstankar och när han fick reda på att jag hoppat från 22 meter sa han bara "Jag är imponerad!".

Och sedan var man hemma vid 16.30....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0