Knasiga reklamer

När man var liten och inte hade en aning tänkte man aldrig på det.
Men nu gör jag det och de är att reklamar kan vara ganska osencurerade och brutala.
.
Typ "den nya bindan från Always samlar upp dubbelt så mycket".
Eller "den nya tampongen.." och de är ju liksom en reklam för "kör upp den här i fittan så blir de nice!"
Eller varför inte tala om "jag har hemoroider" eller "om Du har analklåda".
.
Men det är ju bara om grejer för tjejer? Inte direkt "den här nya kondomen gör känslan sköna enligt 9/10 män!" Eller? Det är ju aldrig nåt sådant?
Enda för "killar" är väl "smeta in din bebis röv med den här smeten så blir den jätte len".
Varför nu en bebisrumpa behöver vara len kan man ju undra, morsan kanske vill gosa med fejset i den lite, vad vet jag. Något jag funderat på i alla fall, om de här reklamerna.
.
Jag och Jimmy spekulerade fram det här. Läs han och Jockes blogg om ni har lust, den é skön.
thebrus.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Jimmy

ofta du inte nämner mig :( ta äran lagom vaaa?

2010-01-18 @ 19:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0