"Dagen T"

Morsan väckte mig i morse för att jag skulle städa rummet.
Varför? Jo, för att jag idag skulle få hem sängen jag fick i julklapp.
Någon timme senare var rummet dammsugat och en betydligt större och skönare säng täckte golvet av mitt rum och jag kände mig en aning lycklig. Höh.
.
Vi åkte till Mölnvik för att äta buffé på Orkidé men den slutade vid 2 så vi drog till McDonken istället och så tog man sig en El Maco. Fuckyeah.
.
Sen drog vi till Willys och köpte glass och munkar, och så köpte jag en Ben&Jerry till mig själv.
.
När vi kom hem drog vi på rullen "Zombieland" med Woody Harrelson som en av huvudrollerna.
Se den! Skönaste zombiefilmen sedan "Shaun of the dead" och skön var den fan, ska nog se den igen snart.
En härlig "söndagsfilm" kan man säga. Eller, nja. Lite bättre än en söndagsfilm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0