Melodifestivalen

Fan vad ostraight hela grejen med Melodifestivalen är. Det kom jag på under den här kvällens gång då jag satt och såg på skiten då jag skulle gått ut idag men blev stoppad av den larviga anledningen att "festen var full" och personen redan sagt nej till så många att hon inte kunde säga ja till att jag skulle komma. Surt som fan tyckte jag då, så nu hoppas jag att festen sög.
Ich bin sehr gastfrei och därför är jag sur, för "vem som helst" fick ju komma till mig om ni förstår vad jag menar (;
.
Åter till Melodifestivalen. Musiken suger ju, inge konstigt och ovanligt med det, rätt låt kom direkt till Globen, alltså Salem Al Fakir.
.
Men den stora suprisen med festivalen var pausunderhållningen, Dolph fuckin Lundgren!
Börja se vid typ 0.54!
.
Hur cool är han inte? Sveriges He-man ju för fan!
Skön snubbe alltså, och självdistans då han har med karategrejer i showen, skitbra!
.
Här är han som Ivan Drago i Rocky IV, tung replik vill jag hävda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0