Födelsedagsfest

Igår firade vi Morre och släkten kom och det bjöds på god mat och tårta. Körde även lite Gamecube med kusinerna och hade det nice. Men sen var det dags för andra saker, nämligen att åka till Ösbydalen för att fira Emmy på hennes 18-årsdag. Jävligt kul var det faktiskt, sköna människor och bra musik, så hade hon förberett hela lägenheten med en massa sköna lappar överallt.
Typ på dörrar stod det "Gå inte in här" och i ett annat rum fanns en hink där en lapp sa "spy här, ingen annan stans" och de hjälpte säkert mycket. Tårtkrig blev det också, top notch.
.







.
Dagens skönaste:
Min farbror sa vid middagen till mig att jag skulle äta upp alla morötter men det ville inte jag göra då jag inte tycker det smakar gott.
Då svarade han "Hur fan ska du kunna knulla som en kanin om du inte kan äta som en?"
.

En annan skön grej: För några veckor sedan var jag med mina föräldrar hos Soc för att polisen hade varit hemma hos mig. Det var ett rutinmöte för att kolla så att dem inte behövde rycka in i våra liv och hjälpa till men det behövdes som tur inte, men nu är jag på soc lista i ett år... till det sköna, jag berättade det här igår och då sa Max- "Jag har också varit hos soc. Jag blev tagen av polisen när jag inte var nykter och har nu rekordet på promille halt på Värmdö, jag hade drygt 3‰ i blodet."
.
True story

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0