Återigen hackad på FB

"Kyle is back! So fucking back!" såg jag att det stod på min facebook profil, efter att jag äntligen lyckats byta lösenord och kommit tillbaka. Det är jävligt omständigt skall ni veta. För att byta lösenord på facebook måste jag gå genom min hotmail, men den tog han också över så för att byta lösenord på min hotmail fick jag gå in på en äldre hotmail. Och nu har han ändrat flera gånger, så har fått gå detta trestegs system tre gånger idag för att komma in då han byter hela tiden.
.
Men han skriver nu endast på engelska. Är ganska säker på att det är en annan jävel som börjat hacka mig och utger sig för att vara Kyle, han kör även på den urtrissta grejen med Kissie fastän jag och mina vänner byggt upp värsta grejen med smileysen :]
.
Är det dock inte jävligt överdrivet att byta lösenord på facebook, blogg och mailen? Har det inte gått överstyr som in i helvete då? Jag kan fan anmäla personen för urkundsförfalskning och möjligen identitetsstöld om han inte börjar sluta göra det. Eller dem, om det nu är två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0