Nyttigt

                                                      

Har kännt mig krasslig i helgen men trots detta provade jag på att träna i dag och det kändes bra.

När man kommer hem har morsan ställt sig och gjort varmkorv med potatismos till lunch. Jag skrattar bara och tar och käkar lax och skärgårdssill istället. Ska ju fan vara nyttig men morsan fattar inte vad det innebär, trots hennes tjugiotals försök att banta med alla möjliga metoder. Hon är inte bestlutsam nog antar jag och så köper hon ofta hem korv. Fan vad jag hatar korv. Onyttigt OCH äckligt, hur ovärt som helst ju?

Men nu har jag fått farsan att vara nyttig också, så nu lär det bli bättre hemma och så slipper man äta köttbullar med makaroner och korv med bröd.

Ikväll blir det thaimat, fint som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0