It's getting hot out here

Sol, grymt.
Dagens första ärende var att åka till Synsam och göra ett litet syntest. Nailed it.
Nästa grej var att åka till skolan kl 13.15 för att se på en film. Efter det skulle man sitta och snacka om den, men jag och Erik behövde åka till Gustavsberg och väl där käkade jag en Subway macka och gick sen in i VTG för att gå på "handledarintroduktionen", alltså det första man gör när man ska skaffa ett körkortstillstånd.
.
Nu ska man bara vänta minst tre månader innan man får sätta sig och köra.. Segt. Dock känns det som att jag kommer vara bra på att köra. Har den känslan bara. Samma känsla som säger mig att jag är bra på att slåss.
Lite random känslor jag har, men men... Man har ju fått trafikvanan när man kört moppe känns det som.

Kommentarer
Postat av: Matte

På tal om att slåss. Tror fan jag ska starta Fight Club..

2010-04-13 @ 22:35:31
Postat av: Anonym

Jag vet. Det har vi redan bestämt. Schhhh

2010-04-14 @ 06:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0