Modeblogg?

Dem kändaste bloggarna är väl typ modebloggare, eller är jag ute och cyklar?
Så här är mina modetips!
Haha, nej nu drev ja. Eller?

Jag har lust i alla fall lust att berätta vad jag tycker att man inte ska ha på sig.

Here we go:
*Gymnastikskor
*Gladiatorskor
*Läderstövlar
*Upprullade chinos
*V-ringade tröjor (killar)
*Randiga vantar
*Byxor som sitter för högt upp

De här var allt ja kom på för tillfället, men kommer säkert lägga till fler saker så fort ja kommer på några.
Ah.. ni får tycka vad ni vill, men såhär tycker jag. ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man inte får ha läderstövlar, gladiatorskor eller gymnastikskor. Vad ska man då ha för skor?

2009-09-19 @ 18:57:35
Postat av: Anonym

Med gymnastikskor menar ja gymnastikskor. Sånna man har på gympan.

Sneakers!

2009-09-19 @ 19:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0