Dieselversktan?

Drog till Dieselverkstaden igår med Dansken, Julian, Jennie, Skrållan och Filippa. Vi såg på när Klingan gungade loss, sen drog tjejerna och jag, Julian och Dansken åkte in till Medborgarplatsen, där vi åt på Folkets Kebab av nån jävla anledning, hoho.
Efter att vi suttit där i en timme och snackat om Danskens sketcher drog de och jag gick tillbaka från Henriksdal till Dieselverkstan. Japp, jag gick. Och kom vilse, blev rädd, sprang och hittade. Nice.
Då var klockan 23.30 och då vare dags för kvällens höjdpunkt, Mirakelkuren. Under låten "Allt det ja sa" så kastade Henke ut några cheeseburgare till publiken, jag räckte upp handen, fick ögonkontakt, och vips så hade jag en cheeseburgare i handen.
"Det är fan det livet går ut på, pippa och skaffa barn"
- Dansken

"Nico, du borde inte få bli lämnad ensam med din hjärna"
- Julian
Nu har jag en Macbook 13", och jag är glad. Jävligt glad, peace out folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0