Helgen

God kväll!

I lördags: hände det en lite jobbig sak, jag fick ett sms från Jocke där det stod att det kanske skulle bli rep hos honom, jag missuppfattade det och trodde att det var rep hos honom så jag drog dit och nån minut efter att jag märkt att dörren till "replokalen" var låst så fick jag ett nytt sms där det stod att Jimmy inte orkade repa och att då inte Max inte orkade så det inte blev nåt rep.
Då ringde jag farsan och sa till honom att han skulle hämta mig och då svarade han "Okej, jag är och handlar just nu men jag kommer strax" - Aha, tänkte jag, nice då får man väl kanske vänta en kvart, så gick jag till en busshållplats för att vänta på honom.
Men sen kom han inte förrän 57 minuter senare, stod helt jäkla förfrusen -.-'
- Men jag kom hem till att märka att det var American Wedding på tv så ja blev snabbt glad ;D

Sen såg jag på "Kung fu Panda" med brorsorna, den får 3/5 toasters, och sen på kvällen kom "skräckfilmen" Final Destination som Sean William Scott var med i, Stifler alltså.

På söndagen: så ville ja dra in till Sickla med farsan och se Quantum of Solace men den jäveln orkade inte, så nu e jag sur på han (;

Kommentera något, skriv nåt skönt bara liksom.
Nu blire "Erik & Mackan - hela och rena" på 6:an, peace out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0