Saltarö 30/07 - 08

Tjoooh!
Fan vad nice, nu har det var solsken i typ en vecka! :D
Dagen började lite mulet men sen blev det sol och då drog jag till Saltarö och badade med Jeppe och Matte, sen kom Boman. Vi var där ganska länge, flera timmar, och vi hoppade mest från trampolinen och gjorde massa stunts :D
Sen drog vi hemåt och jag lirade lite ``Motorstorm´´ och åt middag, sen ringde dem och sa att det var bad i Ålbadet.
Jag åkte dit och vi badade där i typ en timme, höll på att försöka välta en flotte xD
Efter det så drog vi hem till Jeppe, hämtade pengar, åkte till "Hallonbåten" (Hemmesta grillen) och köpte godis, sen åkte vi hem till Matte och tänkte ta på en film.
Men vi märkte att vi inte hade nån Coca-cola så jag drog till Shell och köpte lite och åkte sen tillbaka till Matte.
Vi kollade på filmen "Wanted" som typ var nån jädra matrix skitfilm, inget att se :P
Drog hem efter det, immorn så ska vi försöka göra en "Slip N Slide" (pressänning man har vatten på och glider som en rutschkana xD )
Ha de gött, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0