Fredaaag.

Väckes extra tidigt på morgonen för jag skulle vara tidigt till skolan så man kunde vara med på gen repet till Lucian, sen så var det två shower efter varandra, Lucian tog slut ungefär vid 10, skönt att det är över.
Sen var det en kvarts NO lektion och därefter lunch, man fick baugetter ffs! Idrotten kunde jag inte vara med på för jag inte hade hinnit ta med kläder på morgonen så fick dra till bosses backe och ta ett kort på mig själv som bevis att jag vart där, när jag kom tillbaka hade klassen beeptest, har inte gjort det sen typ 7an, borde vara dags snart. Efter idrotten var det en "Svenska lektion", fick tillbaka SO läxförhör och typ käka mandariner, soft. Sista lektionen på dan var matematik, vi skulle rätta våra egna prov!? Så när man hade gjort det så sa Peter att han redan hade rättat dem, kul? Så skulle man gemföra hur man rättat och grejer, fick VG- men ja kommer få VG i slutbetyg, så det är nice som fan.

Somnade på bussen på vägen hem som vanligt, det är bara en tidsfråga innan jag typ vaknar upp i Djurö eller nåt, oj oj.
De blev lasagne till middag, jäkligt god faktist, min mammas är typ ända ätbara lasagnen, helt seriöst. Trummade lite och sen var det idol final, måste ju ses - Kevin vann, hoppas för honom att det inte blir som för alla andrasom har vunnit idol, att tvåan blir större.

Nu blir det typ Scrubs en lång stund av kvällen, sen 01.00 så börjar "American gigolo" får se om jag orkar vara uppe och se den, höll på och somnade vid 22 förut liksom. Immorn äre ff men dock inte brödra fritt, få se vad som hittas på då, kommentera vad ja ska skriva om.

Tja på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0