Vilka ÄR ni?

Även om jag inte skriver något här så har jag ändå en hyffsat konstant mängd besökare, ett järngäng, skulle man kanske kunna kalla det. Eller inte.

Några randoms har då och då på facebook skrivit "Jag läser din blogg, den är skitbra", fast jag förstår inte alls vad dem snackar om då. Jag vet om några gamla klasskamrater som lackar när jag inte skriver, jag vet om några gymkompisar och jag vet om gamla vänner.

Men kvoten når inte upp. Ni som läser denna blogg, VILKA är ni? Skriv för - och efternamn i kommentarsfältet, eller gör som de andra - skriv på FB. Vad vet jag? Kör bara! Berätta. Snälla! Kul att veta liksom, vilka som läst all skit man skrivit i, ja vad blir det, fyra år?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cicci :D

2012-02-15 @ 12:45:22
Postat av: Anonym

Adolf Hitler.

2012-02-15 @ 17:43:38
Postat av: Anonym

//Erik Bodin

2012-02-16 @ 08:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0