TB



Såg True Blood idag. Följer de ganska bra, har bara två avsnitt kvar av fjärde säsongen. Helt klart bästa vampyrserien, vilket också Nico håller med om. Vi hade en rätt gay konversation i lördags, men den var rolig så jag bjuder på den;

Nico: Vilken vampyr skulle du helst vara?
Jag: Vad menar du?
Nico: Alltså vilken typ av serie eller film, dem är ju olika i alla.
Jag: Jaha du menar så. Då skulle jag vilja vara som dem i Vampire Diaries, de kan käka mat, dricka och vara i solen. Verkar skitsoft.
Nico: Nej de där är så larvigt. En jävla ring och så kan dem vara i solen, jag tror inte på de.
Jag: Haha, okej. Vilken sort skulle du vara då?
Nico: Jag skulle välja Twilight. De kan vara i solen utan att dö och alla har en egen häftig kraft!
Jag: Hahaha vad fan snackar vi ens om!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0