Krasslig

Skitbrorsan smittade mig med en förkylning i fredags. De bröt ut på lördagen väldigt lugnt, kände en svag, svag känsla av smärta i halsen. Sedan på natten till söndagen brast de ut.

Halsont.

Men sedan avtog de lite på söndagen, men de höll i sig måttligt. Idag kände jag fortfarande i halsen, men inte så värst. Fast jag hade istället blivit snorig. Skägg alltså.

Men det stoppar inte mig! Gled in på gymmet och körde ett lugnt bröst/triceps pass. Jag pissar på förkylning! Jag hoppade ju liksom från Djuröbron förra året när jag hade feber, lever loppan är vad jag gör.

Så antingen har jag taggat kroppen att bli frisk, eller så blir jag bara ännu sjukare i morgon. Hoppas på de förstnämnda, jag ska nämligen gymma i morgon också.


Peace, I'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0