Gymvecka

Vi har ett jobbigt jävla skolschema. Varannan vecka är tokhärlig, medan den andra är motsatsen. Nästa vecka kommer vi sluta klockan fem på tis, ons och tors. När ska man hinna gymma? Skägg.

Men nu är vi inne i den sköna veckan. I morgon slutar jag halv elva, då blir de gym. Igår körde jag ben med Nico, ja har måttlig träningsvärk men han är tydligen helt körd. "Fan jag ska aldrig köra ben igen" sa han. Jag börjar dock se ut som en jävla hummer så jag måste börja köra ben, får se till att övertala honom.

------------------------------------
Såhär har veckan sett ut hittils;

Måndag: Ben, mage och axlar (vänstra axeln gör ont när jag gymmar, sjukt irriterande)
Tisdag: Bröst, mage och triceps.

I morgon blir det nog rygg och biceps, sedan hoppar jag på bröstet igen på torsdag. På fredag vet jag dock inte alls vad jag ska göra.. Kanske kröka? Mycket möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0