Berättelsen om den censurerande fotografen

OK, I'm gonna break it down for you...

Jag bulkar just nu och kände mig inte direkt i form inför spexfotot vi skulle ha (de var igår). Och tanken var att jag skulle stå där på knä endast iklädd kalsonger hållandes med en skylt framför mig, vilket skulle göra att jag såg naken ut. Jag körde därför en turbodeff á la Hollsten och skulle torka ut min kropp. (Därav förrförra inlägget). Gå ner i vätskevikt liksom, snabbdeff. Så jag drack i princip inget inför för de där jävla spexfotot på 32 timmar.

Sen när alla ställt upp sig och är redo att bli fotade ber fotografen mig att vinkla min skylt lite. "Jahapp" tänker jag, "hela skylten kommer kanske inte med i bild" och så gjorde jag som han sa och vinklade den 45 grader. Men då bad han mig vinkla den mer. Och ännu mer. Så tillslutvarr den helt lodrät och jag anade vad fan de var som hände. Sen bad han mig dessutom att hålla skylten högre upp.

Kort och gott censurerade han min mage. Tydligen finns de någon regel om att man inte får vara sexuellt provocerande. Vad i helvete? Har de varit så tidigare år? Nej? Två av mina klasskamrater låg bredvid mig under ett täcke med kondomer över sig, men de var tydligen helt ok.

Idiotfotograf. Drygt as. Ovärd jävla törst!


Aja. Skiva på CLUSTRET den 27/4. De är mösspåtagning och de är på en fredag. Fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0