Att förstöra kaffe

Jag har på senaste tiden börjat göra något jag hatar.

Jag har börjat hälla i mjölk i kaffet när jag har bråttom, för att kyla ner de så att jag bara kan shotta de. Finner de väldigt frustrerande att sitta i fem minuter och blåsa på de när man inte har tid. Jag har även börjat göra något jag hatar ännu mer. Och de är att dricka kaffe med laktosfri mjölk.

Jag förstår inte varför folk från första början häller mjölk i kaffet (förutom av den anledningen jag nyss beskrev). De blir bara omständigt, att behöva hälla i en extra grej liksom. Att behöva hälla upp en liten kanna med mjölk för att någon vill ha de. Som när någon frågar om man har té... Och de här med laktosfri. Att man då är en sån jobbigt jävel att man måste ha mjölk i, fastän man inte ens kan dricka mjölk från första början? Detta gör mig ilsken. Men eftersom att de faktiskt finns laktosfri på gymmet slänger jag i en skvätt (är ju trots allt laktosintollerant) för att sedan kunna svepa skiten. Och då snackar vi skit.

Mjölk i kaffet är fan inte gott. De är blaskigt. De är lika äckligt som kaffe var när man var liten och inte gillade kaffe, fast värre.

Kaffe med mjök är ara OK om man har brått, annars beivras det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0