You found me

Jag erkänner, jag ser på Idol. Har sett varenda avsnitt av varenda säsong skulle jag tro. Och nu snackar vi inte bara om auditions utan hela skiten. Tidigare i veckan så var de fem killar som sjöng varav en kille som heter Hampus sjöng "You found me". Han såg väl inte jättekul ut på scenen men eftersom att grabben bara är 15 år tänkte jag hela tiden bara på att de är som att min brorsa står där och sjunger, fast med den där rösten. Jag gillade grabbens röst jävligt mycket. Men Alexander Bard tyckte att låtvalet var dåligt, att han sjöng "gammal 90-tals collagerock" vilket inte var modernt.

Men låten är ju fan från 2008? Hade inte hört den innan Idol, men den är riktigt grym. Tycker Hampus borde fått gå vidare, här är låten:


Kommentarer
Postat av: -robert-pattinson- (gsm)

älskar den där låten :D

2011-10-10 @ 11:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0