För pigg

Blir så pigg att man blir trött.

Idag var det dags att köra det tråkigaste passet på schemat: ben, axlar och biceps. Farsan har förklarat varför det är tråkigast - för att det man är svagast i är jobbigast och därför tycker man det är tråkigt. Han har nog en poäng.

Slängde i mig Jacked XX, väntade lite och körde sedan igång. Efter idag funderar på att inte ta det när jag kör det här passet, jag brukar nämligen superseta för att ben är så tråkigt och att superseta är jobbigt. Har så dålig kondition att man mår dåligt under träningen. Och när man tagit Jacked XX och blir pigg köttar man på ännu mer. Så jag blev illamånde och yr, fick sur uppstötning och grejer. Men det är soft på sitt sätt, antar jag. Man har kört på liksom.

Men jag gillar inte att må illa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0