Palmyra

Matkortet är slut på pengar och vart går man då? Jo, till till det dyraste stället såklart, Palmyra. Stället som blev utsett att ha Sveriges Godaste Kebab. 95kr skulle dem ha för en kebabtallrik, och vi betalade.

Då får man en sån här: en tredjedel kebab, en tredjedel pommes och en tredjedel sallad. Fyllt på en pizzatallrik. Vi var sex killar varav endast jag och Simon åt upp. Jag avslutade med att skrapa rent tallriken fullständigt, like a boss.
Sen var man inte nådigt mätt. Jävlar. Och så drygt två timmar efter det gled man in på gymmet... Hehe. Jag kände mig spyfärdig, trött och bulkmagen stack ut som aldrig förr. Har knappt magrutor länge, när jag kommit upp till 80kg ska jag omforma mig lite. Behålla vikten men göra mig av med fett. Omvandla. Vet inte hur det ska gå till men ska försöka att lyckas göra om fettet till muskler på exempelvis benen, typ. Idag ser jag typ ut som min bulk-guru Tom Hardy.

Det är väl charmigt på sitt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0