De går uppåt

Stressigt gympass idag, slutade nämligen klockan fem och hade beställt upphämtning av morsan utanför gymmet halv sju. Och jag var inte inne i gymmet klar att köra förrän kvart i sju. Men jag lyckades köra allt jag ville ändå, var bara att se till att kötta. Stående rodd, sittande rodd (6 set varav 3 i maskin), latsdrag, bicepscurl m. stång, hantelcurl, hammercurl.

Ställde mig på vågen och blev nöjd, drygt 76kg. Fyra kilo kvar till målet, de är bara att äta vidare.

frukost
mellanmål
lunch (försöker alltid se till att vi går till något riktigt onyttigt ställe)
mellanmål
middag
mellanmål
kvällsmål

- Såhär försöker jag äta varje dag. Kan bli nåt mellanmål som missas från dag till dag men ungefär så ser de ut. Nu har bulkmagen kommit tillbaka. Den jäveln.


Gammal bild, men ser väl typ ut såhär igen... Nu ska jag käka lite.

Peace, I'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0