Lillördagen

Igår. Lillördag på höstlovet. Bara massa ungdomar ute.

Förkrök på Hellströms och sen drog vi till Nype. Mötte en lång kö och gick därför istället till Collage där tydligen "alla skulle vara". Och där var alla. Alla killar. Åtminstone i kön. Vi fick skägg och gick tillbaka till Nype där kön mestadels bestod av tjejer (true story) och denna gång var kön mindre. Vi gled in på några minuter och sen var det fest.

Hade inte varit där förr. Soft ställe. Dyrt dock, en 6:a Redbull Vodka för 146 spänn var inte superkul. Jag måste börja dricka mer öl på krogen för att göra av med 600kr utan att ens bli mer än lullig håller inte.

Dem spelade Leona Lewis 'Collide' ett par gånger. Detta klarade jag inte av och varje gång dem drog på den satte jag mig ner i protest. Jag bojkottade den, hårt. Ganska larvigt nu i efterhand kanske, den där dispyten har ju löst sig. Nu står det faktiskt Leona Lewis / Avicii på Spotify. Men kändes rätt i stunden.

Vi åkte taxi till Slussen i tron om att hinna med en buss. Men denna buss existerade inte. Enligt tabellen skulle nästa komma två timmar efteråt, halv sex. Skrållan ringde en vän som åkte och hämtade oss i sin bil, iklädd endast morgonrock. Det var kul! Och snällt, sjukt jävla snällt. En hyvens kille.


Ta en titt på bilden. Wille ser inte bara ut som De Niro utan även som André i Idol? Visst? VISST GÖR HAN? Ja, det gör han. Kul.

Kommentarer
Postat av: Pauline

sv: eller så förar man hemma med alkohol från systemet så är man packad när man drar ut å förar mer på typ daam eller hellströms å så slipper man pröjsa alla typ 150 kronors shottar ute xD scooore!

2011-11-03 @ 22:44:18
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0