Morgongym åde

I kombination av att äta frukost och sedan köra gym i denna värme mådde jag till en början illa på gymmet i morse. Men de gick som tur över, jag körde rygg/ biceps som alltid resulterar i detta..


Märklig känsla att ta första bussen efteråt och åka till BK på medis och käka. Med flit. De känns så ruskigt skönt att käka så mycket skit jag kan. Så många kalorier som de går liksom, älskar bulk.

Såhär har min dag sett ut hittils;

Frukost: Banan, ägg, proteinshake
Mellis 1: Proteinshake
Mellis 2: Banan
Lunch: Big King Meal
Mellis 3: Keso med hackad frukt och nötter
Mellis 4: En halv bulle, en halv muffin
Mellis 5: Smack Laktritsglass (!)
Middag: 2 Gorby's och 2 Billys pannkakor
Middag 2: Gräddig pasta med bacon

Kvällsvikt ligger nu på 75kg! Hur glad är inte jag liksom? Aldrig vägt såhär mycket(lite) i mitt liv. Nu har jag dock bestämt ett datum på detta ska gå åt andra hållet, den 23:e maj är en måndag och då är de nästan 3 veckor tills sommarlovet börjar. Får se hur de går som sagt. Nog om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0