Playlist på Youtube

Jag har stött på det här förut men aldrig riktigt funderat över det och använt det. Men min lillebrorsa öppnade ögonen för mig häromdagen.

"Robert, du vet att man kan göra playlist på youtube va?" sa Joel.
-"Ja men bara på låtar som liksom kommer upp som förslag bredvid ju.."
"Nej? Du kan söka på vad du vill och lägga till"
"Men då slutar ju liksom låten man lyssnar på"
-"Inte om man öppnar ett nytt fönster och lägger till en låt därifrån"
"Hamnar de på samma playlist då?"
"-Ja"
"NAJS!"

Om du har två youtube fönster öppna samtidigt kan du alltså sitta å skapa en fet playlist medan du lyssnar på en låt utan att de avbryts liksom. Och de finns ju bra mycket mer musik på Youtube än Spotify.. Eller? Jag skaffade i och försig ett nytt acc på Spotify häromdagen vilket låter mig kunna använda det exakt som jag gjort tidigare, i 6 månader till. Men playlist på Youtube, det är ju FETT.

Kalla mig inte Ove, utan snarare typ Jack Sparrow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0