Limitless

"Don't were the same suits, this isn't the Matrix"

Limitless handlar om Edward Morra, en misslyckad, lodig författare som inte lyckas skriva ett enda ord på boken som han är tänkt att skriva. Allt de här vänder när han stöter på sin gamla svåger på gatan och får ett piller av honom. Ett piller som gör att han inte endast använder 20% av sin hjärnas kapacitet utan istället 100%. Detta leder till att han får en skyhög intelligens och lägger märke till allt, och minns allt. Han blir limitless men så knasar det ju såklart. De stöts ju alltid på problem i filmer.

Den var bättre än jag trodde den skulle vara. Skön rulle, skulle kunna tänka mig att se den igen faktiskt. Även fast jag inte vet att de stämmer så känns de på något sett som att man skulle kunna göra så att hjärnan gör de den gör i filmen. Kanske de som är de sköna med den. De var nog egentligen bara en del av en scen (skridsko) som jag inte riktigt gillade.

Genre: Action, Sci-Fi
Betyg av IMDb: 7,3/10


Som vanligt, tryck på bild för att se trailern

Kommentarer
Postat av: willé

har sett havla filmen nu, än så länge e den as soft:D

2011-05-29 @ 23:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0