Kroppstemperatur och fett DEL 2

Jag hattade ju till det BRA för några inlägg sen. Jag kände det själv när jag satt och skrev de att jag sa emot mig själv. Men jag ville skapa lite debatt så jag fortsatte skriva. Men nu har jag i alla fall läst den där tidningen igen, lite mer noggrant liksom. Och såhär ligger det till;

Om du har hög kroppstemperatur när du äter så samlar inte kroppen på sig speciellt mycket fett för att värma då man är varm. Hög kroppstemperatur leder alltså till att man inte lägger på sig speciellt mycket fett. Ökad kroppstemperatur leder också till förbränning av fettceller. En grej som höjer kroppstemperaturen är koffein, så drick en massa kaffe så blir de nice. Eller grönt té eller ingefära. Också det dem stoppar ner i Celcius liksom.

Och ja, jag läste de i en sån här jävla tjockistidning för damer kallad topphälsa. Här har ni källan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0