Jag och Marcus har stora krafter

För några dagar sedan såg jag på facebook att sam-kultur hade stött på U2 i Berlin och tagit foton med dem, hur coolt som helst om du frågar mig. Jag och Marcus började då prata om det dagen efter att "tänk om man såg några riktigt kända snubbar sådär på stan, typ.. Swedish House Mafia eller något". Vi kom fram till att det skulle vara något utöver det vanliga.

Senare samma dag så skriver Trygg "Såg Axwell utanför Skärmarsstudion idag men blev inte ens Starstruck.. Har ju träffat Bono".

Detta fann jag och Marcus helt sjukt. Vi pratade om det, och sedan hände det, fast inte oss. Är vi som barnen i den dåliga familjekomedien Bedtime Stories? Blir det vi säger sant? Det var nämligen så att jag och Marcus satt och snackade fashion på bussen häromdagen och han sa att "Ja i London finns de affärer som heter COS, om du någonsin går förbi ett sådant, gå in". Vi ponerade att de skulle finnas i Sverige.

Och nu ser jag på facebook idag att Sveriges första COS ska öppnas den 20:e maj.

Detta är fan i mig lite sjukt. Med stora krafter kommer stort ansvar.
Vad skall hända härnäst?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk om trygg blir påkörd av en buss? :O

2011-05-10 @ 11:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0