Hollister

Häromdagen fick jag ett meddelande på FB. Ett meddelande från en butikschef för Abercrombie & Fitch som undrade om jag ville arbeta på systerföretaget Hollister som skall öppnas i Gallerian.




Jag trodde först att det var ett skämt men kollade sedan in länken hon skickat och kom fram till att... nej, det är nog inte fake.



Tycker det är lite märkligt att hon skriver till folk på Facebook från sin mobil.. Jobb-huntar folk liksom. Lite knas. Synd bara det att jag har skola att gå i och inte har tid med att jobba minst 10 timmar i veckan. Skulle nog inte palla den strikta dresscoden heller. Men ändå.  

Även om de nu inte var A&F som hon frågade om, så måste jag ändå erkänna att jag blev lite nöjd. Hollister är tyldligen likt A&F kända för att ha typ modeller som personal. Lite nöjd blir man ju. De måste jag få bli, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0