Feed Me Tvätten

Igår när jag klev in i gymmet blev jag förvånad, överraskad och sjukt taggad för dem spelade dubstep. Det är inte ofta man hör de där kan jag berätta, och så var låten dem lirade dessutom denna:


Börjat märka att man inte orkar lika mycket längre.. Antagligen deffens fel, går ju på ett rejält underskott, får ingen energi över.. Lite dumt kanske. Ett bröst/triceps/mag-pass fick jag ihop i alla fall. Hade inte kört tvätten* på ett tag och jag gjorde de igår så min mage är minst sagt mör idag. Jag ska försöka få in W.O.D* senare i veckan också, det blir soft.

*Tre magövningar som man blir sjukt svettig av, som om man tvättats i svett. Så leder det till tvättbräda också.
*Wiialas Oblicuus Dödare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0