Ett pass i veckan håller inte

Tog mitt arsle till gymmet igår. Jag börjar nu få kraftig träningsvärk då jag inte hade kört dem här muskelgrupperna på, ja vad blir det, nästan tre veckor? Förra veckan gymmade jag men körde då endast ett pass, rygg och axlar.

Igår körde jag bröst, triceps och mage. Orkar inte gå in på vad jag körde förutom det faktum att jag körde tvätten + att jag höll i en hantel ståendes och crunchade åt sidorna och på så sätt tränade ken-muskeln.

Jävlar i min lilla låda vad man får träningsvärk av detta alltså. Evil Wheel, HFMP och Massakern. De e fint.

Nästa vecka ska jag inte gå på nån skiva som förstör hela träningsveckan utan nu ska jag istället köra igång ordentligt. 4-5 pass i veckan, nu är de on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0