Det går uppåt

I sommras vägde jag så lite som 64kg, då såg jag ut såhär. Jag ställde mig nyss på vågen och blev typ hur nöjd som helst, den stod på 74kg. Jag har alltså gått upp 10kg sen den här bilden togs. Jag vägde som senast i februari endast 69kg så det har rullat på snabbt på den senaste tiden. Det jag finner lite märkligt dock är att jag inte har en aning om vart dem här extra tio pannorna sitter. Jag har inte växt på längden sen jag gick i 9an och kan inte egentligen säga att jag har fått speciellt mycket mer muskler. Jag har nu 1-2kg för mycket fett jag tänkte deffa bort i slutet av maj, typ 2-3 veckor innan sommarlovet börjar, ska vara bra mycket mer deffad än jag är på den där bilden liksom. Men de är fan inte mycket mer fett än så jag lagt på mig, och ändå 10 kg. Detta är fan ett mysterium.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0