Deffen efter en vecka

Vissa dagar har det gått bra, andra dagar mindre bra.

Började veckan med att äta kycklingsallad till lunch två dagar i rad, en stor proteinbar den tredje dagen. Men sedan hamnade vi på BK den fjärde och jag är inte den som är den, om jag är på McDonald's eller BK då är jag liksom där, då går man all-in. Det ännu tokigare var att de blev några bärtz och rbv* på kvällen, men man måste ju få leva lite. Är de grill så är de grill, jag och Wille körde dock en riktig LCHF middag, delade på en lång fläskfilé och åt den endast med bearnaisé. Gott.

Jag har nog legat på ett räjelt underskott i helgen skulle jag kunna tänka mig. Proteinhsake till frukost och lunch, vad blir de - 220 kcal typ? Så med middagen och en till shake på kvällen har jag väl landat på kanske 1500kcal om dagen, sjukt lite.

Den här veckan ska jag minska intaget av kolisar ännu mer. Och dricka ännu mer kaffe.
De blir soft.

(*redbull vodka)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0