Brist på sömn

Jag var på en studentskiva igår. Det var jag förra tisdagen också, men skillnaden då var att jag skulle på begravning dagen efter och inte behövde gå upp förrän vid 11 då. Igår var det annorlunda.

Jag kom hem strax innan 4 och gick och la mig så jag somnade 4, för att sen vakna av mobilen 6.20, skön sömn man fick där liksom. Halva dagen klarade jag av ganska bra men när jag sen åt lunch blev jag helt borta. De är lite problematiskt det här med skivor, att dem är på vardagar. De går liksom inga tunnelbanor eller bussar, man kommer inte billigt hem. Så bränner man också minst 500 kr på en kväll. Därför har jag nu bestämt mig för att inte gå på skivor något mer (förutom undantaget om de är en riktigt soft skiva och de fick sovplats hos någon annan möjlig).

Nu har jag inte tid att sova heller, jag ska skriva klart en rapport som ska skickas in idag, innan 23.59.59. Shiet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad du steker

2011-05-05 @ 11:07:41
Postat av: Hubbe

Stekt klart nu, 142 kr för en redbull vodka (4:a) är fan inte supernice

2011-05-05 @ 20:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0